Bergslagsveckan sammanfattningsvis

Den senaste veckans resultat har varit blandade. Började med att ta en pinne med Ebba i agility 2:an - en biljett till efterlängtade klass 3! Debuten i 3:an har dock inte varit lika framgångsrik, men full av diskade lopp. Vi gick kom i mål två lopp, en nolla och en med 10 fel. Tyvärr gav nollan ingen placering.

Stacy slutade som bäst på en 10:de placering och med tanke på att det var över 90 starter är jag väldigt nöjd. Vi fick en SM-pinne vi inte behövde. I övrigt måste jag tyvärr medge att vi var medelmåttiga.

Tindra tävlade i ettan i början på veckan. Dag tre var hon i alla fall följsam och vi kom i mål :)

Efter en veckas tävlande är man an aning trött, men jag har säkert vilat upp mig tillräckligt till nästa helg då det bär av till Gotland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0