Feeling good :)

Idag har jag tillsammans med några kollegor deltagit i Vårruset! 5km sprang vi allihop från start till mål i bra takt - Stolta och glada över vår prestation!!

Sen kommer jag hem och upptäcker att jag flyttat upp några platser på Årets agilityhund-lista. Just nu är jag och Stacy på 11:e plats. De som hamnar på årets agilityhund lista är de ekipage som befinner sig i trean, alla extremt duktiga ekipage. Att befinna sig på 11:e plats med många stora namn både före och efter sig är så tacksamt :) Just nu är jag verkligen så glad!! (Än så länge omfattar listan 140 ekipage).

Kommentarer
Postat av: Maja, Ache & Link

Grattis till alla fina resultat! Inte illa med ett första cert, trots att du inte får något (vet hur det känns).



Hoppas vi ses till Fagersta! Då ska jag försöka få upp Achilles i A3 också, har tagit två pinnar de senaste två helgerna så jag hoppas att formen håller i sej!

2010-06-04 @ 13:55:23
URL: http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0