Vad är väl en kväll på slottet - en trevlig tävling i Märsta!

För någon dag sedan accepterade jag det faktum att jag helt enkelt var tvungen att jobba denna helg vilket innebar att jag skulle missa både KM och kvaltävlingen i Folksam Cup. Men i lördags kom en kollega med en lösning som gjorde att jag iaf fick vara ledig denna dag och på så sätt kunna delta i kvaltävlingen.

Min egna "Gudmor" heter Sofia. TACK

Tyvärr blev det blandat resultat. 11 3-skiftspass på jobbet, på raken har satt sina spår och träningstillfällena har varit få. Målet vara att försöka kvala med Ebba. Stacy är redan hemma, Tindra är mest med för träningens skull. I Agilityloppet placerar sig Stacy 5:a, TROTS 5 fel- skoj! Ebba tog en tunnelingång istället för balansbomen och i och med det dog hoppet om att gå till final. Tindra gjorde ett helt FANTASTISKT jobb på plan! Hon tog alla hinder från alla håll och kanter och hann även ta en vända ut bland publiken.

Hopploppet slutar Stacy (otippat för min del) på en 3:de plats. Efter att resultaten slagits ihop slutar hon på som fyra, men då hon redan är kvalad gick presentkortet och kvalplatsen till ekipaget efter oss.

Ebba nollar sitt hopplopp på bra tid och slutar 4:a i loppet! Tindra körde ungefär samma regim som tidigare lopp men håller sig innanför banan denna gång.
Nu är det långt till nästa tävling... GOTLAND nästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0