"Vad är väl en kväll på slottet?"

I måndags gick jag som biträde för Tina Hyytiäinen som håller en valpkurs på klubben just nu. Första kursdagen för mattar, hussar och valpar. 10 nyfikna och nyblivna valpekipage. Det ska verkligen bil roligt att få lov att följa dessa ytterligare 5 måndagar.

I helgen är det KM på klubben, dessvärre jobbar jag och det finns ingen som skulle kunna ta mitt pass. Så i år verkar det inte bli något klubbmästerskap för vår del, vilket för mig hör till en av höjdpunkterna under året. På söndag är det dessutom kvaltävling för Folksam Cup på Märsta-Sigtuna Bk - ytterligare en inofficiell tävling jag kommer missa :( Stacy kvalade som sagt in förra gången men det hade varit så roligt om även Ebba fick komma till finalen och nu när Tindra visat att hon faktiskt kan gå runt en bana, hade det varit väldigt roligt om hon också fått komma till finalen senare i höst. Då har vi ju hela sommaren på att finlira alla hinder. Ja, ja, "vad är väl en kväll på slotten?"...

Här kommer en bild på Roxy som jag tog innan tävlingen i lördags...

Kommentarer
Postat av: Mischka

Hah Roxan! Söta hon!

2010-06-14 @ 00:53:19
URL: http://lemischka.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0